2017. június 2., péntek

Pedagógus nap 2017.

Kezdjük azzal, hogy nem értem, hogy miért kell a pedagógusok napjának vasárnapra esnie….hát bakker vasárnap a legritkább esetben találkozik a gyermek a pedagógusával, túlléptem a problémán (1.0) Idén nem volt szervezkedés és kötelező gerbera dolog….könnyen túlléptem a problémán (2.0) Idén június 4-e pedagógus nap és egyben pünkösd is, a rákövetkező hétfő, ami mondjuk talán még a leglogikusabb köszöntési nap, szintén pünkösd, kedden meg évzáró, ahol amúgy is kapnak ajándékot, avagy mikor köszöntsünk, …ezen a problémán is túlléptem (3.0)





A csokit már régen megvettem, mert a csoki mindig jó ötlet és tegnap, amíg a fiúk edzettek kitaláltam, hogy nyomtatok rá idézettel (ki is kerestem) tuningolt virágos „takarót”, és akkor a virágot is megoldottam :P Este már nem volt kedvem megcsinálni. Így kapóra is jött, hogy reggel korán ébredtem. Fél óra alatt összedobtam…de csak azért tartott eddig, mert még kellett virágot keresni, aztán két adagot kellett nyomtatni, mert nem mértem le előre a csokit és előre kissé nagy lett a takaró. Másodikra már pont jó, azzal, hogy kicsinyítettem a képeken, meg hogy alul is, felül is levágtam az A4es lapról egy-egy csíkot pont szépen betakarta a „táblás” merci csokikat. 


Julika néninek tudták reggel átadni, meglepődött és örült neki a jelek szerint. Éva néninek szóltam a lépcsőn – ahol összefutottunk – hogy várják a fiúk ;) És Szilvi néni meg nyilván délután tudja megkapni Julika néni segítségével. Remélem örömet szereztünk vele. Itt is még egyszer köszönjük a munkájukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése