2017. június 6., kedd

Ovis évzáró/ballagás

Részünkről csak évzáró, de mivel vegyes csoport, így a ballagással egyszerre van. Imádom a vegyes csoportot, de ez valahogy érdekes így nagyon. Ott könnyeztünk sorba anyukák, akiknek még nem is ballag a gyereke :P Na de a részletek...

Kakukktojás a műsorban :D

Fél5re vártak minket  az ovihoz és úgy volt, hogy megyünk a Katonadombi játszótérre (tavaly is ez volt a terv, csak éppen szakadt az eső, mikor indultunk volna), de aztán a vihar jelzések, meg időjárási riasztások miatt mégis inkább a csoportszoba lett a helyszín. Félre odaértünk, de még keringtünk 5 percet, mire találtunk parkolót. Aztán lepakoltuk a finomságokat, és rongyoltunk be. Nagyok jöttek puszit adni, Mazsi meg elvonult elvegyülni. Bogyesz lecövekelt az ölembe. Azért pisilni, kezet mosni kiment (Mazsi is ment az ovisokkal), aztán onnan inkább visszaült az ölembe, segáz, Mazsi maradt Zsebivel együtt az ovis csoportban. Már éppen indult volna a műsor mikor egyik anyuka megállította, hogy jaj meg kell várni a nagymamát....ettől mondjuk nem volt boldog a többi szülő. De pár perccel később befutott a mama, innen jött tőlük (ballagó gyerekük van) egy partizán akció, Pintér Béla Mesevilág dalát (ami tényleg egy nagyon ide illő és megható dal) játszották le telefonról kis hangfallal, majd köszöntötték meg az óvónéniket és a dadusokat. Innen tudott indulni az érdemi műsor. Minden ballagó gyerek (2 fiú és 2 lány) mondott egy-egy verset, közte énekeltek, mondókáztak nekik a többiek. Aztán a ballagós rész zárásaként elénekelték a kedves óvodám című dalt. Ezután pedig minden jellel kapcsolatosan volt egy mondóka/dal közös előadásban, de a jel tulajdonosának főszereplésével. Szilvi néninek sikerült Bogyit is bevonni mikor az ő jele következett. Zsebi hadvezér pedig rettentően élvezte nyilván a szerepet. Így a teljes műsor közel egy órás volt. Ezután kapták meg az ajándékot a teljes csapattól: ujjlenyomatos/fotós kaspók virággal és Libri vásárlási utalvány. Utána a gyerekek rávetették magukat a nasis asztalokra (kint terítettek a folyóson), meg néhány felnőtt is :P A többiekkel beszélgettünk bent, megköszöntük az évet, néha kaptunk egy-egy "morzsát" a gyerekeinktől. Aztán negyed 7 körül kérte Zsebi, hogy had menjen le a többiekkel az udvarra peonzázni és akkor már a tesói is mentek vele. Volt lent szülő, így én gyorsan összekaptam a cuccunkat és elköszöntem, mielőtt követtem őket. Mikor leértem éppen az öntözőrendszerben szaladgáltak, aztán mikor végetért nagyon csalódottak voltak, de mondtam, hogy otthon is mehetnek benne egy kört (elfeledkeztem róla, hogy apa közben szétszerelte, mert már megint elromlott:() 

Duzzogó gyertya :P
Fél7re értünk haza a tartalmas és mozgalmas délutánból, a fiúk nagyon jól érezték magukat. És itt is, még egyszer nagyon szépen köszönjük Julika néninek, Szilvi néninek és Éva néninek az egész évet...jövőre már mind a három fiúval megyünk. 



Zsebi hadvezér
Egyébként kissé fura volt nekem, hogy szerintem kicsit túl nagy ügyet csináltak a szülők a gyerekek óvodai ballagásából...de meglátjuk mi hogy leszünk ezzel jövőre :P Az elején a külön műsor mindenképpen fura volt. Meg ami igazán fura nekem ebben, hogy tartottunk egy évzárót, de holnap ugyanúgy mennek és ez még így is lesz egészen július végéig...értem, hogy lesz közben nyaralás, meg ilyesmi, de akkor is...év közben is van hiányzás. És ugyanez a ballagókkal...elballagtattuk őket, de még járnak tovább is és nem is csak az ovi zárásig, mert még augusztus 28-as hétre visszatérhetnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése