2017. június 5., hétfő

Napi pillanatok #20170605

6.05-kor keltem, Zsebi szólított elsőnek. Nem is feküdtem már vissza, de nem is igazán lett volna helyem 😜 mindjárt nekiálltam a kukákat összekészíteni, a héten szelektív is van, meg kitettünk egy csomó minden mást is ami lomnak számít. Közben Bogyi is felébredt, meg Mazsi is. KáeMmel kiötleteltük az ebédet. (Próbálom kiüríteni a fagyasztót) Segítettem öltözni a két kisebbnek. Készült kávé és a halaknak is vettem ki kaját 🤢 A fiúk játszottak fent 😃 Indítottam mosást is, meg lépésenként csinálgattam a lenti takarítást is. Főztem is, meg tudtuk nézni a kukásautót is, és dolgoztunk tovább a nagy medencével is. A fiuknak apa kimosta és újratöltötte a kicsit, ezzel lényegében el is voltak délelőtt. Időben ebédeltünk, s még sütit is sütöttem délutánra.



Fél11re ágyban voltak. Egy órával később jött Mazsi, hogy wcre kell mennie, s mire visszaaludt volna megérkezett Bogyi is...nem volt egy hosszú szieszta 😔 Mikor Zsebi is felébredt gyorsan kitakarítottam lent, ők kicsit láb alatt voltak, aztán kimentek pancsolni. Utána meg mentünk a szomszédba medencés buliba 😂👍🏻 KáeM kicsit maradt tanulni de aztán ő is csatlakozott hozzánk. A fiuk nagyon jól érezték magukat és helyenként már tudtak együtt játszani is a srácokkal (szeptember 1el töltik a 3at) 7 előtt valamivel jöttünk haza, gyors hajvágás a fiuknak, meg mesenézés közben, aztán...három segédem is volt a találásban 😍 Végül vacsiztunk egyet, és 3/4 9kor mentek ágyba. Még egy kis mese és összebújás. Negyed 10kor jöttünk le. Még kicsit intéztük a fotókat, nyalogattuk kenegettük a(z nap) égési sebeinket, aztán ágyba zuhantunk.  

Legjobb-Legrosszabb
Zs az egész nap jó volt és ha az egész nap jó volt akkor ne kérdezd, hogy valami rossz volt-e, de a legeslegeslegjobb az volt amikor a srácoknál medencéztünk és az vicces volt amikor a Vili vagy az melyik volt....
B: legjobb a medencézés a srácoknál. Szomorú amiatt voltam, hogy kilyukadt a dinós medencénk az új 😔

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése