2017. június 4., vasárnap

Napi pillanatok #20170604

Borzalmas éjszaka (Bogyinál óránként jártunk) után 3/4 7kor keltünk. Zsebi volt az első, apa ugrott hozzá. Én még maradtam ébredezni és így ágyba kaptam a kávémat 😍❤️☕️ Nem sokkal később érkezett Mazsi is. Ébredeztünk kicsit együtt is, aztán csináltam reggelit és 8kor már indultunk is. Jó korán érkeztünk, a nagyokat el is csalták még egy léghoki meccsre. Addig én Mazsit már felöltöztettem. Már a korinál látszott, hogy nyűgös, de a pályán látszott csak igazan. Kb. aludt, háromnegyed óra nyögve nyelős bója tologatás után lehoztuk...nem értettük miért újra a bója, mikor tegnap este tök jól ment neki 😔 A nagyokon is látszott a tegnap éjszaka...nem megy még ez az aki éjjel legény legyen nappal is téma 😂 De ők azért végig nyomták a hosszú edzést. Mazsi persze rögtön felpörgött és ezerrel játszott/huncutkodott és rohangált az aulában...Lehet mégsem fáradt volt...vagyis csak a jéghez volt az 😝Hazaérve előpakoltuk a medencés cuccokat, apa szerelt a padláson villanyt. Én fél12kor elkezdtem foglalkozni az ebéddel.


Fél egy körül ültünk le enni. Aztán fél kettőre kerültek ágyba, bár elég nehezen aludtak el és nem is vitték túlzásba a szunyát. 😔 Ébredés után összeraktuk az ajándék medencét aztán nekiálltunk ki szintezni és megcsinálni a helyet a nagynak, amíg a fiúk pancsoltak 1000-rel. A szomszédból kaptunk 5 db fánkot PikPak eltüntették a pocakodba aztán előadták,  hogy süssek én is, de  kiegyeztünk egy kis gofriban. S mivel az eső bekergetett minket kitakarítottunk fent (Apa és Mazsi segített), meg a lépcsőt...a többit holnap, mert hogy a héten nem jön Annánk ilyen témában. Aztán körbelocsoltam a virágokat, és utána meg indultunk is fel pancsolni (Bogyi még gyorsan rendetlenkedett egy kört... már megint fémmel rajzolgatott a kanapéra😖) Gyors zuhi és 7:55re mindenki ágyban volt (ilyen is regén volt). Amíg ők mesét néztek mi is lezuhiztunk, hogy ne retkesen bújjunk melléjük 😉 3/49re aludtak. Mi akkor vacsiztunk egyet még (nekik az uzsira készített gofri, meg az előtte a szomszédból kapott fánk több körben elégnek bizonyult).. illetve csak vacsiztunk volna, mert még Zsebi szólított egy körömvágásra (rágja...így a beszakadt bőrt kellett levágni 😖)

Legjobb-legrosszabb
B: legjobb a medence. Szomorú amiatt, hogy nagy medence faj ha neki megyek (értetlenkedtem mert még nincs ugye felállítva)
Zs: legjobb amikor megkaptuk a kobrás peonzát, meg amikor medencéztünk. Szomorú amiatt, hogy nem volt ovi.
M: legjobb a hoki és a medencézés (előbbi azért a tények ismereteben nem kicsit fura válasz - a szerk. ) Szomorú semmi miatt (ez is fura válasz mert végig hisztizte a napot - a szerk) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése