2017. június 1., csütörtök

Napi pillanatok #20170601

Fél6kor keltünk, s mire én az első kör fürdőszobát letudtam, KáeM már kikészítette a gyógyszereket, előkészítette a kávét, így nekem csak finiselni kellett. Utána beágyaztam...nincs itthon egész nap senki és általában délután sem jön senki, de ragaszkodom hozzá, hogy legalább a mi ágyunk legyen megcsinálva. Bogyi jött le elsőnek (meglepő módon) 6kor. A többiek utána szólítottak minket, apa ment, én épp csináltam a reggeli szendvicseket (már mind a ketten reggelizünk a kocsiban), meg a teákat...utóbbi kicsit félve megvásárolt új íz, de isteni 😃 A nagyok ittak egy-egy szívószálas tejcit (banános csokis most a menő), utána Zsebi elvonult iPadozni (előtte hozta a mosogatóba a poharát meg a kukába a szívószálat😍), a kicsik meg kimentek reggeliző madarakat lesni, meg szúnyogokat kergetni 😂 Mivel nekem korán volt egy megbeszélésem osztottuk a gyerekeket, de ettől függetlenül bölcsi indulós időben indultunk 😂 Nem volt még sajnos ott az óvónéni 7re, így a szomszéd csoportba kellett bemenniük, amihez most nem volt kedvük és saját kispajtásuk még egy sem volt ott és a szomszéd csoportban is csak egy kisfiú. Főleg Zsebi volt kedvetlenebb. Ma nem telefonáltunk a kocsiban, mert reggel megmorcogtunk egymásra😔 És annak ellenére sem hívott fel a kedvesem, hogy bocsánatot kértem és mikor az egyik kereszteződésben összetalálkoztunk még jó étvágyat is kívántam neki 😞 (Aztán persze már beszéltünk üzenetben, ahogy máskor is szoktunk) A forgalom nem volt túl kegyes velem, de még éppen beértem 8 előtt (7:59😛) és ezzel sikerült is megelőzni a bosst…akinek szintén 8tól lett volna megbeszélése 😜


Segáz arrébb tettük, én meg gyorsan végeztem, így ráálltam a millió oldal nyomtatásra (ilyenkor azért vérzik a szívem az őserdők, meg miegymás - 447 oldal….két oldalas, de akkor is 😖), és amíg vártam a nyomtatóra, addig végre megcsináltam a képeket az adventi értékelő bejegyzéshez….nem kell azt úgy elsietni. Ma lejutottam kisboltba, hogy délutánra legyen nasi, meg a kulacsokba tea 😃 De a nap többi részében ment a pörgés ezerrel. Nagyon siettem hazafelé, hogy nehogy elkésünk az edzést. A parkolóból kifelé menet kellett észrevennem, hogy kiégett már megint az egyik első izzom, de sikerült holnapra időpontot kapni a szervizbe, hogy megcsinálják. A forgalom kicsit sem volt a barátom dugó volt Dunakeszin egy parkolóépítés miatt, aztán meg Fóton nem is tudom mi miatt. De így is megérkeztünk, majdnem pont időben, éppen átkapták a cipőjüket a srácok és már mentek is száraz edzésre, én meg mentem gyorsan kulacsokat tölteni, közben befutott apa is. 1 óra száraz edzés és utána még 50 perc jég közte egy kis szünet, hogy feltudjuk öltöztetni őket. Ügyesek voltak, de a végére már látszott, hogy erősen elfáradtak. A srácok jöttek velem hazafelé apa meg bement vacsit intézni. Mire hazaért, pont ki és el tudtam pakolni, ami az autómban volt. A srácok mégse voltak annyira fáradtak, mert rávetették magukat az itthoni játékra: bicajozás futkorászás traktorozás focizás. És még vacsi után is kimentek egy-két kört tekerni. Fel érve még játszottak, sorban zuhiztattam őket és 9 lett mire mindenki ágyba került. Rövid mese, persze beszélgetés, összebújás. Majdnem 3/410 volt mikor lejöttünk. Gyorsan kiteregettem (fürdésre végzett a gép...valamit elszámoltam a programozásnál). Aztán zuhi és ágy.


Legjobb-legrosszabb:
Zs: ma az egész nap jó volt. Szomorú, amiatt voltam, hogy holnap nem megyünk el a Duna partra vízipisztolyozni.
B: legjobb a hokizás volt. Szomorú az nem voltam. 
M: legjobb a bölcsiben meg a hoki...mindenhol jó volt. Szomorú, mikor nem játszhattam a kábellel az ágyban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése